Tuesday, June 25, 2019

متى يصعد الدم إلي رأسي ؟ :)


- لما بكون بشتري حاجة و خدت كيس من البياع، و بحط صوابعي ف الودنين اللي بيتشال منهم الكيس، و الاقي ودن منهم او هما الاتنين مش مخرومين جاهزين عشان احط صوابعي.

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

 بقترح يتعمل حاجة زي disclaimer أو تحذير مثلًا, في بداية الأفلام و القصائد و الأغاني, زي ما بيتعمل عادة في الأفلام عن إن فيه مشاهد عنف أو إب...